در باره ما

 
نی نی دوست حاصل یک اتفاق:
پدر و مادر وقتی مهارت‌ تازه‌ای در کودکشان می‌بینند، بسیار خوشحال و ذوق‌زده می‌شوند غافل از اینکه با بزرگ‌شدن کودک، خطرهای محیطی اطراف هم بیشتر می شود.
وقتی فرشته ای روی زمین می خورد…
در مراسم جشنی کودکان مشغول بازی بودند که ناگهان کودک یکساله ای به شدت از پشت سر به زمین خورد، این ضربه باعث رنگ پریدگی و در نهایت منجربه بیهوشی کودک گردید. شوک شدیدی به پدر و مادری که بعد از ۱۰سال بچه دار شده بودند وارد شد. حاصل این اتفاق جرقه ای در ذهن ایجاد کرد، که پس از ۵ ماه کار پژوهشی نتیجه آن محصولی ایمن،گردید که می تواند محافظت از سر کودک رابه عهده گیرد.
میثم محققیان بعنوان پایه گذار مجموعه نی نی دوست با بکارگیری افراد متعهد و کارآمد در همه ی زمینه ها اعم از طراحی و تولید، علاوه بر کمک به اقتصاد کشور و جلوگیری ازخروج ارز به دنبال حفاظت از کودکان این سرزمین و جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد.
در مجموعه نی نی دوست قبل از هر تولیدی محصول اولیه به طور خاص در آزمایشگاه از لحاظ کارکرد و مواد تشکیل دهنده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از تست نهایی وبا بالا ترین کیفیت روانه بازار هدف می شود
اولین محصول از سری محصولات نی نی دوست بالشت محافظ ایمنی سر نوزاد می باشد، این محصول می تواند محافظت ازپشت سر نوزاد شما را به عهده گیردو از ضربات احتمالی به پشت سر جلوگیری کندو آسیب های حاصله را به حداقل برساند.
وظیفه اصلی مجموعه نی نی دوست:
وظیفه اصلی مجموعه نی نی دوست طراحی و تولید هوشمندانه و ایمنی محصولاتی است که کودکان شما را از خطرات و حوادث احتمالی محافظت می کند. خطرات و حوادثی که در بعضی از مواقع باعث بروز مشکلات غیر قابل جبران می گردد.
هر پدر ومادری بی صبرانه در انتطار فرآیند یادگیری،نشستن،ایستادن و راه رفتن نوزاد دلبند خود هستند.
اجتناب ناپذیر است که کودک نوپا در فرآیندیادگیری زمین می افتد،اما می توان حوادث ناشی از آن را کاهش داد. نی نی دوست؛ به راحتی پوشیده می شودو در هنگام سقوط می تواند به طور موثر از پشت سر نوزاد شما محافظت کند.
حفره بین سر نوزاد و هاله امکان تهویه را فراهم کرده و نوزاد را خنک نگه می دارد.
بسیاری از والدین آن طور که تصور می کنند درباره آسیب و ضربه به سرنوزاد چیزی نمی دانند. پوست سر نوزاد و استخوان جمجمه و غشای آن بسیار لطیف و نازک هستند و به مرور زمان و با افزایش سن نوزاد و در پی رشد وی ،ضخیم و محکم می شوند و با کوچکترین ضربه آسیب می بینند.
قسمت پشت سر(cerbellum) یکی از مهمترین بخش مغز است و محافظت از آن امری واجب،مهمترین راه پیشگیری از ضربه مغزی(concussion) ایمنی است، استفاده ازاین بالشت ایمنی می تواند بهترین محافظت را از پشت سر کودک نوپا داشته باشد.
تمام موارد ضربه به پشت سرکودک را هر چند خفیف باید جدی گرفت چون ممکن است منجر به آسیب هایی بسیار جدی در آینده شوند.طول شانه قابل تنظیم این اجازه را به کودک می دهد تا به راحتی حرکت کند.مناسب برای کودک  ۵ تا ۱۸ماه،بسیار سبک و زیبا باوزن ۱۳۰ گرم هیچ گونه فشاری بر روی شانه کودک وارد نمی کندو کودکان عاشقِ پوشیدن آن هستند.مواد تشکیل دهنده:مخمل پلی استر مایکروفایبر، نرم،قابل تنفس،استفاده از الیاف پلی اتیلن ترفتالات خاص با برجهندگی بالا که خاصیت جذب ضربه بالایی دارد. سرکودک را لمس نمی کند،بنابراین کودک نوپا هنگام استفاده از آن احساس ناراحتی نمی کند.